Pro posádky vícemístných letadel, u nichž byla vyžadována možnost jejich pohybu v trupu, byly konstruovány speciální prsní padáky. Ty letci nenosili během akce na sobě, ale v případě nouze si je připínali na speciální postroj, do kterého se oblékli již před startem. Příkladem byl německý hedvábný padák RZ-24 B II s kruhovým vrchlíkem o ploše vrchlíku 48,8 m². Hmotnost, včetně postroje pak byla 10,7 kg. Vyráběla jej také firma Schroeder & CO. Zwickau, Sudetenland. Po 2. světové válce byly tyto padáky používány i v československém letectvu a jako záložní i pro sportovní výsadkáře. Padák ve sbírkách VHÚ pochází podle označení ze Skladu válečného materiálu Praha-Veleslavín, odkud byl v roce 1948 převeden Museu československé armády. V předávacím protokole byl uveden jako „německý padák bílý“. Jeho stav a kompletnost byla na dobu vzniku vynikající.