Snímek, pořízený ve druhé polovině třicátých let, zachycuje jediný vyrobený prototyp dopravního letounu Aero A-204, vyvinutého pro Československé státní aerolinie.
V polovině 30. let Československé státní aerolinie vznesly podrobné požadavky na nový typ dopravního letounu, realizace se ujal Ing. Antonín Husník z firmy Aero. Prototyp, označený OK-BAA, poprvé vzlétl v březnu 1936. Oproti původnímu plánu byl vybaven pevným, nikoli zatažitelným podvozkem – ten francouzská firma Messier dodala až později téhož roku.
Dopravní letoun Aero A-204 byl 13,2 m dlouhý, rozpětí křídel činilo 19,2 m, hmotnost prázdného stroje 2850 kg a maximální vzletová hmotnost 4300 kg. Dvojice motorů Walter Pollux II.R mu dávala maximální rychlost 320 km/h; jeho maximální dostup činil 5800 m n. m. a dolet 900 km. Letoun mohl nést dva členy posádky a osm cestujících.
Zkoušky ve Vojenském technickém a leteckém ústavu v Letňanech dopadly dobře, ČSA však upřednostnily britské letouny Airspeed AS.6 Envoy a ze sériové výroby A-204 sešlo. Firma Aero se však nevzdávala a projekt upravila, výsledkem čehož vznikl bombardér A-304. Jak jediného prototypu A-204, tak strojů A-304 se však po okupaci českých zemí v březnu 1939 zmocnili Němci.