Jedním z nálezů ze sestřeleného bombardéru B-17 G „Earthquake McGoon“ je kondenzátor z palubní radiostanice. Letoun byl zasažen 17. dubna 1945, když bombardovací svaz 8. letecké armády opakovaně nalétával na Drážďany a kvůli velkému počtu letounů ve vzduchu musel manévrovat, až se dostal do prostoru mezi Mostem a Bílinou. Poté zahájily palbu kanony Flak 40 12,8 cm u Střimic a kanony Flak 39 10,5 cm od Libkovic a ze Širokého vrchu nad Mostem. Střepiny z exploze granátu zasáhly pravé křídlo a trup, načež benzin z křídelních nádrží začal hořet. Podle svědectví radiooperátora Leslieho Latze explodovaly benzínové páry uvnitř letounu. Z pohledu ze země se za letadlem objevila velká ohnivá koule, poté letoun ve vzduchu vybuchl a jeho části dopadly mezi Libkovice a Braňany západně od baterie flaku u silnice Braňany – Jenišův Újezd. Zahynul kapitán letounu poručík Thomas Kahler a zadní střelec seržant Theodor Smith. Z leteckých měřičských snímků z 1. července 1946 jsou patrné rozptýlené trosky letounu, přičemž část je shromážděna pod stromy u silnice. Drobné součástky, střelivo do palubních zbraní a čtyřliberní zápalné pumy se rozptýlily po ploše.
Jednou z malých nalezených součástek je kondenzátor od firmy Cornell Dubilier, Typ 9, patent číslo 1345754. Zakladatel firmy William Dubilier použil do kondenzátoru v roce 1909 slídu, což znamenalo revoluci v radiotelegrafii a výrazně zlepšilo přenos na větší vzdálenost. Společnost Dubilier, jež byla prvním komerčním výrobcem kondenzátorů, se v roce 1933 spojila s Cornell Radio a vytvořila společnost Cornell Dubilier (CDE). Fenomenální růst jí zajistil rozvoj rozhlasového a televizního vysílání (do roku 1966 vlastnila více než 350 patentů v oblasti rozhlasu a elektrotechniky). Postupem času se ještě více rozrostla a stala se jedním z největších výrobců kondenzátorů na světě.