Snímek ze 70. let zachycuje naloženou část zrenovovaného letadla Avia B-534 na nákladním automobilu během převozu z Trenčína, kde probíhala renovace, do Leteckého muzea ve Kbelích.
Po skončení druhé světové války se nezachoval žádný letoun Avia B-534, naštěstí se ale dochovalo velké množství částí trupu a vybavení letounu. Proto v roce 1973 byly všechny dochované díly i s výkresovou dokumentací přesunuty do Trenčína, kde již nějakou dobu působila při místním aeroklubu restaurátorská skupina pod vedením pana Antona Královiče.
Za podpory Leteckých opraven Trenčín začal letoun dostávat svojí původní podobu. Chybějící části, jako křídla a ocasní plochy, byly vyrobeny ze dřeva, motorové a ostatní plechy spasovány nově podle originálních výkresů. Kabina byla vybavena a zakryta podle dochovaných fotografií. Letoun pak v Trenčíně získal dobovou kamufláž sestávající se z khaki barvy nahoře a stříbrného bronzu zespodu.
Plukovní označení pak nesl podle dochovaného výrobního čísla 226 na původní kostře trupu. To jej přiřazovalo k 34. letce Leteckého pluku 1 „Tomáše Garrigue Masaryka“. Do Kbel byl stroj přivezen 3. června 1975 a ihned se započalo s jeho sestavováním. Letoun pak byl slavnostně předveden 6. června 1975 zástupcům armády, leteckým závodům a veřejnosti, spolu s dalšími letadly ČSLA. Od té doby je vystaven v Leteckém muzeu ve Kbelích.