Ve čtvrt na devět večer 10. dubna 1964 došlo k nechtěnému taranu československého Migu-19PM do polského bombardéru Il-28B. Nehoda se udála v průběhu cvičení, kdy pilot Migu mjr. Miloslav Valášek z 1. stíhacího leteckého pluku v Českých Budějovicích s výraznou převahou rychlosti narazil do levé strany bombardéru. Podle vyšetřování měl ve zvyku provádět při zteči průlet vlevo od terče. V tu chvíli ale začal polský pilot točit do leva se snaze stíhači uniknout a vletěl mu přímo před příď.
Trosky obou letounů dopadly v linii od Malé Chuchle po Libuš. V troskách Il-28 zahynul zadní střelec seržant Rutkowski a navigátor por. Mazur. Při nárazu zemřel mjr. Valášek, jehož mrtvé tělo se sneslo na padáku po automatické katapultáží a otevření padáku. Jediným přeživším byl pilot bombardéru por. Szeliga, který se dokázal katapultovat (http://www.leteckabadatelna.cz/havarie-a-sestrely/detail/865/).
Trosky obou letadel byly odvezeny na letiště do Kbel a v dubnu letošního roku byla pracovníky Leteckého muzea Praha Kbely ve výkopu pro stavbu nalezena sedačka por. Szeligy s dalšími zlomky potahu jeho Il-28. Sedačka byla zařazena do sbírky VHÚ Praha jako jedinečný doklad této tragické události.