V roce 1969 došlo k převezení trupu a motoru do Kbel pracovníky Leteckého muzea VHÚ. Křídla se však již nedochovala, pouze ocasní plochy. Zde byly části uloženy až do roku 1974 v depozitáři. V dubnu 1974 byly zbytky převezeny do dílny LM v karlínské Invalidovně a byla na nich započata renovace. Jejich náročná oprava byla ukončena v listopadu 1974, kdy byl celý trup s ocasními plochami převezen do expozice Leteckého muzea VHÚ. V rámci reinstalace Leteckého muzea v roce 2002 byl ale vyňat z expozice a uložen v depozitáři. V současnosti se pracuje na výrobě nových křídel podle původní dokumentace tak, aby mohl být celý letoun vystaven v nové expozici sportovního letectví.
Technická data
Motor: Continental A-40-2 o výkonu 28 kW (37 k)
Rozpětí: 10,74 m
Délka: 6,83 m
Vzletová hmotnost: 435 kg
Max. rychlost: 137 km/h
Dolet. 320 km